🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آخورآباد

(ثبت: 248249) خرداد 13, 1401 

 

ای نجومی زادگان , نشخوارتان بی نوش باد

آخورآباد , کاخها و برجتان بی جوش باد

لقمه نان هر یتیمی طبق قانون برده اید

ارز ترجیحی ز بیت المال ملت خورده اید

این چه قانونی ست که شیادان در آن آسوده اند

این چه ترفندی ست که محرومان در آن دلمرده اند

پهنه ی این خاکدان بازی نامردان روان

گشنه ها در انتظار قوت و محرومان دوان

این حقوقهای کذائی را چرا قطع کرده اید ؟

این چه اجحافی ست که بر این قوم تاتار کرده اید ؟

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا