🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آدمیزاد

(ثبت: 244563) دی 27, 1400 
آدمیزاد

 

ما آدمیان نشئه ی هر بود و نبودیم
زائیده ی یک چنبره بر نفس وجودیم

گرما زده از فرط عطش در تنش کوه
گه پا به فرازیم و گهی رو به فرودیم

هر راه که رفتیم به یک وسوسه تسخیر
آلوده به این دایره ی چرخ کبودیم

گمراه ترین نافله ی راه شبانگاه
شرمنده ترین یاغی درگاه سجودیم

با این همه زیبائی باغ و گل و بستان
پرورده ی تاریکی خاکستر و دودیم

یارا تو گواهی که در این شهر بلاخیز
غیر از وطن و عشق کلامی نسرودیم

جانا تو اگر خواهی و ما هم که بخواهیم
آماده ی برگشت به این زودی ی زودیم

 

 

 

 

نظرها 19 
  1. درود بیکران
    بسیار زیبا و دلنشین و ژرف می سرایید
    قلمتان سبز ،اندیشه والای شما زلال ابدی
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. فریبا نوری

    دی 27, 1400

    گمراه ترین نافله ی راه شبانگاه
    شرمنده ترین یاغی درگاه سجودیم

    درودها🌷🌷🌷

  3. نسرین حسینی

    دی 27, 1400

    بسیار زیبا
    درودها برشما جناب کاظمی گرانقدر

    🌺🌺

  4. درودتان استاد کاظمی ارجمند
    بسیار عالی چونان همیشه👌👏
    نویسا و مانا باشید به مهر🙏💐

  5. امیر ذبیحی

    دی 27, 1400

    آماده برگشت به این زودی زودیم ….👏👏👏
    زیبا بود🌸

  6. 🌹🌹🌹

  7. طارق خراسانی

    دی 27, 1400

    گرما زده از فرط عطش در تنش کوه
    گه پا به فرازیم و گهی رو به فرودیم

    هر راه که رفتیم به یک وسوسه تسخیر
    آلوده به این دایره ی چرخ کبودیم

    سلام و درود

    بسیار زیبا

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏👏👌🌿

  8. دادا بیلوردی

    دی 27, 1400

    درود بر شما🌺

  9. کمال کمالی

    بهمن 20, 1400

    درود و سپاس بزرگوار
    دستمریزاد
    زیبا و دوست داشتنی است عزیز

    لذت بردم بزرگوار🌹🌹🌹🙏🙏🙏👏👏👏

  10. مهدی سیدحسینی

    اسفند 20, 1400

    درود
    جالب بود
    قلمتان نویسا
    🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا