🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آرام

(ثبت: 1680) خرداد 19, 1395 

 

🌾🌿🌾🌿🌾🌿🌾🌿🌾🌿🌾

 

آرام رسیده ام به این اطمینان
تنهایی آدمی ندارد پایان

از روی یقین بگویم این حتی را
حتی اگر آسمان ببارد انسان

 

🌾🌿🌾🌿🌾🌿🌾🌿🌾🌿🌾

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    خرداد 20, 1395

  2. سحر جهانی

    خرداد 20, 1395

    سلام و درود عزیزم

    زیباست 

  3. فرزاد امین اجلاسی

    خرداد 20, 1395

    درودها گرامی

  4. درود  دده عالی سرودی  دست طلا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا