🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آرزوی پرپر

(ثبت: 247782) اردیبهشت 28, 1401 
آرزوی پرپر

 

رفتی و ندانی که چه آمد بر سر
آن سان که هزار آرزوی پرپر

من سوخته در نهایت یک لبخند
تو آتش ناگهانِ این خاکستر

بداهه 27 اردیبهشت 1401

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مدینه ترکاشوند

    اردیبهشت 28, 1401

    فوق العاده زیبا احسنت بر استاد والاگوهرم جناب خراسانی،قلمتان نویسا استادم🙏🏻🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا