🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آرزو

(ثبت: 216400) مهر 29, 1398 

بريزانم عطش تا می بجوشاند وجودم را
بسوزاند تمامِ جرمِ ناپاکِ سجودم را

نگاه اَنجم و ماه است بر پيشانی افلاک
بيا وا کن تمامِ حلقه هایِ سختِ روحم را

به فردا خاکيان حيران شوند و آه می گريند
بيا جانم بسوز و محو کن خشتِ درونم را

خدايا طعم شيرين حقيقت را به جانم ريز
که روزِ حق نباشد حُزن و اندوهی حضورم را

به می رنگی بزن بر تار و پودِ خسته ام ای دوست
که در محشر بپوشانم به استبرق وجودم را

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. سپیده طالبی

    مهر 29, 1398

    زیباست
    درود ها گرامی🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا