🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آرزو

(ثبت: 230929) شهریور 4, 1399 

 

درخت نارنج،
داخل حیاط…
پدر پیرم روی تخت،
مادرم کنارش،،،
–در قاب!

بغضی به مهمانی گلویم آمده است
در این میان
یک چیز کم است،
— تو!!!

کاش میان این خانه،
–قدم می‌زدی!

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    شهریور 4, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • سعید فلاحی

      شهریور 5, 1399

      درودتان

      سپاس از حضورتان🌹

  2. شهریور 11, 1399

    درود استاد فلاحی ارژمند

    اشعار و مطالب زیبایتان ستودنی و قابل تامل است
    دستمرززاد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا