🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آفتابگردان

(ثبت: 14331) بهمن 29, 1397 
آفتابگردان

♡ به هر طرف میچرخم
تو را میبینم
مانند آفتابگردانی
که حسرت خورشید
سرگردانش کرده است.

سعید فلاحی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. علی احمدی

    بهمن 30, 1397

    دل و دست مریزاد استاد فلاحی گران ارج احسنت🌺🌺🌺

    • زانا کوردستانی

      بهمن 30, 1397

      درود و ادب و احترام شاعر فرهیخته

      پاینده و پایدار و پایا باشید

      🙏🙏🙏🙏

      سپاس از حضورتان
      در پناه خدا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا