🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آفتاب

(ثبت: 219119) دی 29, 1398 

 

❆ #آفتاب:

سیلی سر خ آفتاب
آبروداری میکند
صورت آفتاب سوخته ی که
دستفروش عمر سیاهش است

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_سپکو

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. 🌹🌹🌹

  2. آبرو داری با سیلی سرخ آفتاب

    سلام و درود

    استاد ارجمند جناب فلاحی عزیز

    دلنمیراد

    تقدیمی : 🌈

    رُخ به سیلی سرخ گرداند چه کار
    آبرو داری کند در پیش یار

    یاد آور نیمه سوزی رفته عمر
    با دگر عمری به نیمی رستگار

    ولی اله بایبوردی

    29 / 10 / 1398

    🍃🍃🍃🌿💐🌿🍃🍃🍃

    • سعید فلاحی

      دی 30, 1398

      سلام و درود🙏🙏🙏🙏🌹🌷🌺🌸شادکام باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا