🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آلزایمر ….

(ثبت: 265165) آبان 10, 1402 
آلزایمر ….

خاطره ها را همه از یاد برد
خاطره انگیزترین مردها

شارح نی نامه ی اندوه شد
نای شبآویزترین مردها

خاطره ی سوگسرودی است تلخ
نغمه ی گلبیزترین مردها

پنجره نگشوده به صبحی قریب
خانه ی شبخیزترین مردها

آه که سرشار شد از خون و اشک
ساغر لبریزترین مردها

خیره در آیینه ، نهیبی به خود:
ای همه ناچیزترین مردها

صبح شد و غنچه تبسّم نکرد
در شب پاییزترین مردها.

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. “صبح شد و غنچه تبسّم نکرد
    در شب پاییزترین مردها”
    ایولاه استاد، یا به قولی دست مریزاد👍

  2. معین حجت

    آبان 10, 1402

    درود استاد خوش عمل همچون همیشه عالی👏👏👏💐💐💐

  3. برهان جاوید

    آبان 10, 1402

    درود استاد خوش عمل گرامی
    بسیار زیبا
    ولی پنج بیت اول رو دوست تر داشتم
    پاینده و پیروز بشید

    🌺🌺🌺👏👏👏❤️❤️❤️

  4. طارق خراسانی

    آبان 10, 1402

    سلام استاد

    بسیار زیباست

    دز پناه خدا 🌱👏👏👏👏👏👏🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا