🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آمدم از راه دوری گر چه مهمانم حسین

(ثبت: 216593) مهر 30, 1398 
آمدم از راه دوری گر چه مهمانم حسین

با دلی آکنده شوقی ، آمدم چون باد پا
تا زیارت کرده باشم قبرِ شه شش گوشه را

آگهی از دل چه گویم یا حبیبی یا حسین
با امیدی آمدم ، درمانِ دردم را دوا

آمدم از راه دوری گر چه مهمانم حسین
بسته لا شش گوشه قبرت روی خلقی شد گشا

یک نظر کن خلق را ، امید دارد آرزو
پیر و برنا مرد باشد یا زنی لا فرق ها

کهنه پیراهن کنم یادی هدایا ، مادرت
خواستی از خواهرت زینب به تن پوشی دلا

از تو خواهم ای اماما ،امّتی را شافعی
رو به نابودی ابرقدرت که ظالم بین ما

حاجتی والی ، ولی دارد چه گویم یا حسین
تحت فرمان خالقی ، اذنی دهی حاجت روا

ولی اله بایبوردی

28 / 07 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها 10 
  1. امیر جلالی

    مهر 30, 1398

    زیارتی چنین عاشقانه و دلنشین …
    بی نهایت زیبا بود و درود بر شما

    • سلام

      استاد جلالی ارجمند

      سپاس از حضور سبزتان

      پایدار باشید

      🌈🍃💐🍃🌈

  2. علی معصومی

    مهر 30, 1398

    🌿🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌿
    در پناه خدا

  3. سپیده طالبی

    مهر 30, 1398

    زیباست و ارزنده
    درودها جناب بایبوردی گرامی قدر
    در پناه خداوند مهربان باشید🌺

    • سلام

      سرکار خانم طالبی

      سپاس از حضور سبزتان

      شادکام باشید

      🌺🌺🌷🌺🌺

  4. … بسیار سلام استاد
    از غزلی به این شیوایی و شیدایی، خوشه خوشه لذت بردم…
    حلال کنید…

    • سلام

      استاد ارجمند جناب ترکمان بزرگوار

      ممنون از دیدگاه ارزنده تان

      سپاس

      تقدیمی : 🌺

      نرگسی چشمانِ خود را تا پگاه
      دوختم راهی ، کی آیی تا نگاه

      ای مرا مونس تمامی شب و روز
      منتظر ، آن لحظه ای ، آیی ز راه

      ولی اله بایبوردی

      30 / 07 / 1398

      🌈🌈🍃💐🍃🌈🌈

  5. طارق خراسانی

    آبان 1, 1398

    سلام و درود

    زیارت قبول
    خدا را شکر به شعر زیبای تان در این سحرگاه رسیدم
    مسافرتم استاد

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌺🌿

    • سلام

      استاد ارجمند جناب خراسانی عزیز

      سفرتان بخیر

      سپاس از لطف صمیمانه تان

      شادکام باشید

      🌺🌺🌸🌷🌸🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا