🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آن لبت هست چو کندوی عسل

(ثبت: 2010) تیر 28, 1395 

آن لبت هست چو کندوی عسل

ابروانت به مثل، تاج محل

هاله ای که بربوده دل خلق

از رُخ توست رسیده به  زُحل

تا تو را در نظر آورده ، لبم

چشمه ساريست پر از شعر و غزل

روز ابرى به دلم می چسبد

زیر باران نگاه تو بغل

چشم تو با  دل من آن كرده ست

كه تبر با تن عزّىٰ و هُبل