🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آن کس….

(ثبت: 242906) آبان 27, 1400 
آن کس….

 

اصلا برای هـر کسی جای کسی خالیست
آن‌کس‌که‌ بودش‌ باعث‌ احساس‌ خوشحالیست

آن کس که باید یا بسوزیم از غم عشقش
یا همدم ساعات شیرین خوش اقبالیست

مثل زلیخــا یوسفی هر سینه دارد که
یمن حضورش سبزی و باران و ترسالیست

تقصیــر ما هم نیست این کار خداوندست
چون‌ قصد او از خلق‌ انسان‌ احسن الحالیست

عــاشق شدن راهی برای دیدن ماهست
با عشق پروازِ به سمتـش با سبک بالیست

✍#اسماعیل‌علیخانی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آبان 27, 1400

    سلام و درود

    مانند همیشه زیبا و جاندار و عالی

    در پناه خدا….. 🌿👏👏👏👏👏👌🌿

  2. محمدرضا نعمت پور

    آبان 27, 1400

    زیباست💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا