🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آهِ جگرسوز

(ثبت: 2955) آذر 23, 1395 
آهِ جگرسوز

آخ که دلتنگِ قدیما شدم 
خسته زِ نامردیِ دنیا شدم 
آهِ جگر سوز شـده کارِ من 
اشک‌شده‌همدم‌وغمخوارِمن 
آه کجـایی ٬ پـدرِ قهـرمان 
مـــادرِ با عاطفـه و مهربان 
حاضر وآماده‌یِ دیدار ٬من 
با دلِ پُر غصه ٬گرفتار ٬ من 
گفت خدا ظلم نمودی ٬ اگر 
نیست تورا نامِ‌مسلمان ٬دگر 
ظلم زیاداست‌دراین روزگار 
نیست‌عَمَلْ٬کارِ همه شدشعار 
برف وسَر وکَبکْ٬فراوا‌ن‌شده 
حیف‌فراموشیِ ایمـان‌شده 
سفره‌پُرازحسرت‌و شرمندگی 
کارِ همه ٬ عُزلت و درمـاندگی 
وای٬چه اوقاتِ عزیزی گذشت 
کوهِ غمی بر دلِ حامی نشست 
کاش رسد صــاحبِ تیغِ دودَم 
دفــع کُنَد ٬ ظلم و فسـاد ودُژَم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. درودبرشیوایی قلمتان

    رقص موزون قلمتان سرمد

  2. درودبرشیوایی قلمتان

    رقص موزون قلمتان سرمد

  3. طارق خراسانی

    آذر 24, 1395

    سلام و درود بر  جناب حسنی

    کاملا روشن است که این شعر را از ته دل گفته اید

    از دل برخاسته ای ست که بی شک بر دل ها می نشید

    در پناه خدا شاد زی

  4. طلعت خیاط پیشه

    آذر 25, 1395

    درود بر شما

  5. درودتان باد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا