🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غافل مشوید، هستی آگاه بوَد

(ثبت: 226628) اردیبهشت 25, 1399 

 

غافل مشوید، هستی آگاه بوَد
در ذرّه نشانه های الله بوَد
هشدار که صد آتش آه دلِ تو
خود حاصل انتقام یک آه بوَد

23 اردیبهشت 1399

 

 

 

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    اردیبهشت 25, 1399

    با سلام و درود خدمت شما آقای خراسانی عزیز
    بسیار زیبا بود
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
    آهی به دلی مبر ، که صد آهِ دلت
    خود حاصل انتقام یک آه بوَد
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • طارق خراسانی

      اردیبهشت 26, 1399

      سلام جناب رشیدی عزیز

      تسلیت عرض می کنم

      سپاس از مهر حضوزتان
      در پناه خدا 🌹

  2. رضا زمانیان قوژدی

    اردیبهشت 30, 1399

    سلام استاد عزیزم.
    چه فلسفه ژرفی … و چه معنای عمیقی!
    انصافا زیبا و دلنشین سرودید.آفرین
    نمی دانم چرا ربع سوم را یکبار اینطور دیدم:
    آهی به دلی مبر ، که گاهی صد آهِ …
    زنده باشید

  3. سلام و عرض ادب استاد خراسانی عزیز
    بهره‌مند شدم از رقص موزن قلم شما
    عزت زیاد
    ⚘⚘⚘

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا