🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آواز یک چکاوک کوچک

(ثبت: 4431) تیر 15, 1396 

روزی که با تقابلِ شب، عاشقانه ساخت

بر شانه اش پرنده ی شعر آشیانه ساخت

از روی دست های خدا ساده می نوشت

با عطرِ تاک و خوشه ی گندم، ترانه ساخت

آوازِ یک چکاوکِ کوچک میان باغ

او را به چشمه سارِ غزل ها روانه ساخت

وقتی که پشت پرده ی دل، پیله می درید

از سینه ها تلاطمِ پروانه خانه ساخت

بی اعتنا به سایه ی سیالِ این حصار

منظومه ای به وسعتِ دل، بی کرانه ساخت

چون جام، با وجودِ عطش، تشنگی چشید

تا جرعه جرعه جانِ غزل، جاودانه ساخت

                                           

                                  

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. سمانه تیموریان

    تیر 18, 1396

    عرض سلام

    خیلی زیبا بود . دستمریزاد

    • پانته‌ آ عسکری

      تیر 19, 1396

      سلام سمانه جان

      خوشحالم که پسندیدی 

      شادکام باشی

  2. مهران اسدپور

    تیر 18, 1396

    درودها خواهر ارجمند ؛

    غزل با شکوهی سروده اید …

    دستمریزاد…

    توفیقتان افزون باد…

    • پانته‌ آ عسکری

      تیر 19, 1396

      درودها

      سپاسگزارم از خوانش ارزشمندتان

      سلامت باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا