🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آوخ که چشمانت!

(ثبت: 249947) مرداد 18, 1401 
آوخ که چشمانت!

 

چشمانت سُوژه‌ای‌ست

برایِ تمامِ شعرهایی که نسروده‌ام

تفأل‌هایی که به شهادت نگرفته‌ام

نقالی‌هایی که نکرده‌ام

نقاشی‌هایی که نکشیده‌ام

طرح‌هایی که از نو درنینداخته‌ام

قصه‌هایی که نگفته‌ام

کتاب‌هایی که ننوشته‌ام

نمایش‌هایی که برصحنه نبُرده‌ام

سکانس‌هایی که بازی نکرده‌ام

اپیزودهایی که مستقل ندیده‌ام!

 

چشمانت هرلحظه

در سی نمایِ کاشانه

سی هزار بلور و کریستالِ آشپزخانه

سیصدهزار قابِ چهاردیواریِ خانه

به‌نامِ عشق اکران می‌شود!

 

ــــــــــــــــــــــــــــــ
✍ سید محمدرضـــا لاهیجی
ــــــــــــــــــــــــــــــ
🎤 اجرا: سرکار خانم رضاپور
ــــــــــــــــــــــــــــــ
🎼 میکس: جناب شیــــراوند
ــــــــــــــــــــــــــــــ
✨ قالب : فـــــــــرانوشت
ــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا