🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آیه های بوسه

(ثبت: 258877) اردیبهشت 6, 1402 

 

ای تمام زندگی! با تو جنونم دیدنیست
ماه بی همتای من! با تو غزل روئیدنیست

وقت خندیدن به جانه خسته ام آتش زنی
میوه ی لب های سرخت بی امان بوسیدنیست

می کشی با آیه های بوسه در آغوش خود
دختری از جنس حوا، گل عجب بوئیدنیست

میپرستم گرمی چشم و نگاهت را بدان
عاشقم لبریزم از جام هوس… نوشیدنیست

بیقراری های پروانه تو را شیدا نکرد؟!
چون پرند شعله ای که عاشق و رقصیدنیست

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 16 
  1. علی معصومی

    اردیبهشت 6, 1402

    🍃🌺🍃🌺🍃🌺

  2. مهدی سیدحسینی

    اردیبهشت 6, 1402

    درود خانم آجورلو
    صبحتون بخیر و شادی
    🌹🌹

  3. طارق خراسانی

    اردیبهشت 6, 1402

    سلام و درود بر دختر شاعرم

    عاشقانه بسیار زیبایی ست
    خوشا به حال آنان که تن به غم نداده و عاشقانه زندگی می کنند.

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

  4. سیدمحمدرضا لاهيجی

    اردیبهشت 6, 1402

    سلام

    عینِ عشق و شینِ عشق و قافِ عشق آیینه جان

    در خیابانِ نگاهت اجتماعی دیدنی‌ست

    تحشیه

  5. اسماعیل خانه گیر

    اردیبهشت 6, 1402

    عالی بود مهربانو

  6. اردیبهشت 11, 1402

    عالی بود

  7. سیمین حیدریان

    اردیبهشت 11, 1402

    درودها بانو🌹🌹🌹

  8. غلامحسین جمعی

    اردیبهشت 13, 1402

    درود و سپاس بزرگوار عاشقانه ای دلچسب و دوست داشتنی است و صمیمی 🙏🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا