🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آیین آیینه

(ثبت: 244163) بهمن 28, 1400 

 

آیینِ آیینَه ست دینِ سینه ی ما.

شعر تک یا کوتاه ترین گونه ی شعری جهان

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها 17 
  1. محمدعلی رضاپور

    بهمن 28, 1400

    سلام و درود
    و التماس دعا در این روز ویژه،
    نیمه ی ماه شریف رجب
    سروشی هم تقدیم تان:

    در ترافیک غصه های بلند

    من سروش وصال می خوانم

    در مسیر کمال می رانم

    می دانم

    سمت نارنج باغ

    زمزم

    اوست.

    مکتب ادبی نورگرایی
    (بطور خیلی خلاصه):
    ترسیم طبیعت و سنت با قلم موی معنویت بر بوم پسامدرن

  2. سلام و درود استاد
    بسیار زیباست
    سربلند و پاینده باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 28, 1400

      سلام و درود و سپاس تان
      روح تان شاد
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  3. 🌹🌹🙏🙏

  4. مدینه ترکاشوند

    بهمن 28, 1400

    سلام
    درودها بسبارزیبا دستمریزاد
    🌱🥀🌹🌿👏🏻👏🏻

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 29, 1400

      سلام و درود ها و سپاس تان
      🌿🌿🌿🌿🌹🌹🌿🌿🌿🌿

  5. علی احقاق جهرمی

    بهمن 28, 1400

    درود جناب رضاپور
    موفق باشید گرامی

  6. نسرین حسینی

    بهمن 28, 1400

    آیین اینه هاتون برقرار قلمتون مانا 🌺🌺♥️♥️

  7. درود . عالی🌷🌷🌷🌷

  8. ارجمند است ارجمندم دینتان
    زنده باد آئینتان
    و این شعار ماست.
    🌹👏👏👏🌹

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 29, 1400

      درود بر شما و سروش هدیه ی زیبایتان
      🌿🌿🌹🌷🌷🌷🌹🌿🌿

  9. زهرا آهن

    بهمن 28, 1400

    سلام و درود
    شادکام باشید🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا