🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آی له‌یلا

(ثبت: 236992) اسفند 29, 1399 

لە نێوانی ئە‌وێنی تۆ
هە‌موو کە‌س بوون بە شاعر،
ـ آی‌ی‌ی “لە‌یلا”
رۆژگارێک مە‌وڵە‌ۆی وُ مونزەوی!
دێسان “زانا”…

برگردان:
آی لیلا!
در راه عشق تو همه کس شاعر شد؛
زمانی مولوی و منزوی…
الان زانا

#سه‌عید_فه‌لاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا