🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ابر

(ثبت: 3071) دی 18, 1395 
ابر

سرد است دوباره لای در وا مانده
دیدم که میان برف تنها مانده 
 
بیچاره تر از آدَمَکِ برفیِّ من
ابریست که پشت پنجره جا مانده  
 
#عفت_نظری

نظرها
  1. سوگند صفا

    دی 19, 1395

    سلام خانوم نظری عزیزم…

    زمستان تون شاده شااااد…

    خیلی زیبا بود رباعی تون…عالی

    حق نگهدارتون

  2. طارق خراسانی

    دی 19, 1395

    سلام و دررود بر خانم نظری گرامی

      مانند همیشه زیبا و نغز سروده اید دلتنگتان بودیم

    در پناه خدا

  3. فوق العاده زیبا 

  4. سلام

    موفق باشید

  5. مينا امينی

    دی 20, 1395

    آفرین

    زیبا بود مهربانو

    مانا باشید و موفق

  6. دی 22, 1395

  7. فاطمه قربانپور

    اسفند 3, 1395

    سلام بانونظری عزیز

    بسیارزیبابود

    لذت بردیم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا