🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ابراحساس

(ثبت: 545) دی 23, 1394 

قلبی که در آن حس تردید تو جاری است

املاک بنگاهی برای واگذاری است

 

بعضی فقط در زندگی شان سود بردند

من کارهای زندگیم افتخاری است

 

یک پادگان سخت گیر فصل سردم

سرباز صفر دلخوشی هایم فراری است

 

آمد به دیدارم و حالم را نپرسید

دیدارهای اینچنینی سر شماری است

 

من هرچه دارم زیر خاک تیره دارم

دارائیم مانند درویشان نداری است 

 

وقتی ببارد ابر احساس تو ای عشق

گلهای باغ زندگی امیدواری است

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):