🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اجاره نامه

(ثبت: 243468) آذر 22, 1400 
اجاره نامه

 

واژه ها مستاجرند
شعر ها موجرند
شادی
اجاره نامه ای
امضا نکرده است

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. خسرو فیضی

    آذر 22, 1400

    . با صمیمانه ترین درودهایم 🌺
    . فرشته آسمانی ، ایراندُُخت گرامی
    . برای سرودن چنین شعری باید و باید
    . اندیشه ای ناب و کلکی زرنگار داشت 🌺
    . شاعر مردمی در جامعه ما هیچ شادی و
    . نشاطی برای مستاجرین وجود نخواهد داشت
    . متاسفم . . متاسفم . .
    . نگاه روشن و قلم توانایتان برقرار باد 🌺🌹🌺🌹🌺🌹

  2. محمد حسنی

    آذر 22, 1400

    سلام و درود

    در سد گلابر
    پیمانکار مستاجر،اختیار دارد
    با خانواده، ساعت ها
    قایق سواری کند

    اما برای مردم این نواحی
    که موجرند
    حتی تا کنارِ درِ فنس ها را
    ممنوع کرده است

    اداره ی آب!
    🍂🍂

  3. فریبا نوری

    آذر 22, 1400

    آری این روزها تنها واژه‌های اندوهناک مستأجر شعرها هستند و شادی اگر هم جرأت کند پای قولنامۀ شعری بیاید؛ توان امضای اجاره‌بهایی جز برای چند ثانیه را ندارد.

    درودها 🌺👏🌺

  4. طارق خراسانی

    آذر 23, 1400

    شادی
    اجاره نامه ای
    امضا نکرده است
    سلام دختر عزیزم
    برای اینکه شاد باشیم
    تضمینی وجود ندارد
    عاااالی ست
    در پناه خدا 🍃👏👏👏👏👏👌🌹🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا