🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 از همه دلخواه ترین

(ثبت: 259148) اردیبهشت 12, 1402 

 

ای‌که در چشمِ خلایق ز تو آیت کم نیست
ذکـرِ بی وقفـه ی ذرّات برایت کم نیست؟

ما که در شکـرِ قضا و قـدَرَت مـحجـوریم
عبـدِ خامیم برایت به رضایت کم نیست؟

گرچه شکرِ همـه ی خلق ندارد به تو سود
ذاتِ بی‌حدِ تو را شکرِ نهایـت کم نیست؟

وصفِ‌تو هیچ‌نشد هر چه‌که خوبان گفتند
بهرِ توصیفِ تو هر چند روایت کم نیست

شکرِ مخلـوقِ تو در اوج برای تو کم است
تو همانی که کمی از تو عنایت کم نیست

در رسیدن به تو ای از همـه دلخواه ترین
چه‌بخواهم که‌رسیدن‌ به‌هدایت‌کم نیست

 

امیر بهنام ۱۴۰۲٫۲٫۱۱

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 12, 1402

    سلام امیر گلها
    بهنام عزیزم

    غزل زیبایی از شما خوانده و لذت بردم

    شما عزیز جان را به خوانش غزل جناب استاد معین حجت که امروز در سایت نمایش داده شده دعوت می کنم

    در پناه خدا 🌱🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱🌱

  2. امیر بهنام گل

    اردیبهشت 13, 1402

    درود استاد جانم،ممنونم از لطف شما☺️💐💐

  3. پروانه آجورلو

    اردیبهشت 13, 1402

    درود
    قلمتان نویسا👏🌺

    • امیر بهنام گل

      اردیبهشت 13, 1402

      درود و ارادت بانوی گرانمهر 🌺🌸🍀
      متشـڪرم،😊🙏 🌸🌸

  4. عظیمه ایرانپور

    اردیبهشت 13, 1402

    درود بر شما
    عارفانه ای دلنشین و زیباست
    قلمتان سبز💐

    • امیر بهنام گل

      اردیبهشت 13, 1402

      درود و ارادت بانو ایرانپور ارجمند 🌺🌸🍀
      متشـڪرم از لطفتون 😊🙏 🌸🌸🌼🌼

  5. مهدی شریفی زاده

    اردیبهشت 19, 1402

    درود بر شما شاعر توانمند
    ارادتمند همیشگی شما هستم

    • امیر بهنام گل

      اردیبهشت 21, 1402

      درود و سپاس برادر شاعرم استاد شریفی بزرگوار
      خیلی عزیزی😘😊❤️❤️🌺🌺🌸🌸🌈🌈💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا