🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشعار هاشور ۱۴

(ثبت: 254577) دی 15, 1401 

(۱)

آغوشت کپری‌ست،
در گرمای تابستان!
***
آی‌ی‌ی
چه مطبوع‌ست مرداد ماهِ آنجا.

 

(۲)

تو را هر چقدر که دلم بخواهد،
“دوست می‌دارم”
خیالت راحت!
آدم که،
جز دوست داشتن،
رسالتی به گردن ندارد.

 

(۳)

شبیه پاییزم!
از تابستانِ تو رفته وُ
پهلو داده‌ام به فصل سرما!

 

#زانا_کوردستانی

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    دی 15, 1401

    تو را هر چقدر که دلم بخواهد،
    “دوست می‌دارم”
    خیالت راحت!
    آدم که،
    جز دوست داشتن،
    رسالتی به گردن ندارد

    سلام و درود

    عجب حرف حسابی
    اما برخی دوست ندارند دوستشان داشته باشیم 😔
    ولی ما کار خودمان را می کنیم و به دوست داشتن ادامه می دهیم.
    عشق و دوستی اکسیر جوانی و سعادت ابدی ست

    در پناه خدا 🌿🌱🌱🌱❤️👌👌👌👌👌❤️🌱🌱🌱🌿

  2. جواد مهدی پور

    دی 15, 1401

    درود بر شما جناب فلاحی عزیز

    زیبا ست

    مثل دوست داشتن

    زنده باشید

    💐🙏👏👏

  3. سیاوش آزاد

    دی 15, 1401

    سلام
    اثر اول را امید که هیچ عاشقی به معشوقش تقدیم نکند

    • مهرداد مانا

      دی 16, 1401

      یعنی تو از منم زن ذلیل تری 😂😂😂

      • سیاوش آزاد

        دی 16, 1401

        هنوز بحمدلله زن یا زنان ندارم و نمی دانم ذلیلشان خواهم شد یا نه

    • مهرداد مانا

      دی 16, 1401

      هر سه را دوست داشتم و دومی را بیشتر
      خود نیز زمان سربازی از رسالت دوست داشتن گفته بودم :

      بی سوادی ظلمت است
      کنار شب به من نهیب می زنی : بخوان
      و
      رسالت دوست داشتن تو
      بر شانه ام سنگینی می کند

      دفتر دوم / ۱۳۸۱

  4. سلام و درود و خدا قوت

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا