🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشعار چکه ۰۰

(ثبت: 223882) اردیبهشت 13, 1399 

 

💠 یک:
ِتنِ زخمیِ درخت
از دست حیلت تبر

💠 دو:
جا پای باران
بر گونه های پنجره

💠 سه:
تمامِ من ناتمام
از فراقت تو

💠 چهار:
فریادی در بند
در سینه ی خاموشِ بغض

💠 پنج:
هراسِ درخت
از نگاه تبر

💠 شش:
خیال سبز بهار
در باور درخت

💠 هفت:
سبزي چون درد
از سقف شبم

💠 هشت:
تولد هیزم
سرانجام جنگ درخت و تبر

💠 نه:
در خانه فقر
غم همسفره ما

💠 ده:
سهم من دلواپسی
از سفره ی عشق تو

سعید فلاحی

 

 

 

 

نظرها
  1. سید فرزاد صالحی

    بهمن 11, 1401

    بسیار عالی بود قلمت توانا

  2. جواد مهدی پور

    بهمن 11, 1401

    درود بر شما جناب فلاحی گرامی

    زیبا سرودید

    نکاتی ارزنده و تامل بر انگیز

    زنده باشید به مهر

    💐🙏👏👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا