🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشعار کوتاه ۱۶

(ثبت: 254902) دی 22, 1401 

(۱)

بالاتر از سیاهی؟
–رنگی هست!!!
شب‌های من…

 

(۲)

زمستان که باشد،
سوز و سرما هم،
چون تو هستی
–دلم گرم است.

 

(۳)

زمستان بر وجودم باریده،
گویی کوهستانی برف‌گیرم،
–دور از آفتاب وجودت.

 

#زانا_کوردستانی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    دی 22, 1401

    شادکام باشید💐🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا