🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشعار کوتاه ۲

(ثبت: 253489) آذر 6, 1401 

(۱)

به راه می‌نگرم وُ
–آه می‌کشم!
آخرین آرزویم،
آمدن توست.

(۲)

پرنده بودن
چه خوب است؛
بی‌گذرنامه همه جا می‌روی!

(۳)

توی آسمان می‌رقصید؛
پنجره را که بستم
–ماه مُرد!

(۴)

کوچه‌ها،
خیابان‌ها وُ
تمام خانه‌های این شهر
باردار سکوتی سنگین‌اند!
با زمزمه‌ی قدم‌هایت
–فارغشان کن.

(۵)

تورقی جان‌کاه!
عکس‌های این آلبوم
پر شده است؛
–از تنهایی.

(۶)

کاش،،،
تنهایی نام دیگری داشت!
مثلن ایست قلبی،
–مرگ،
یا نابودی!
شاید؛
کسی،
کسی را تنها نمی‌گذاشت!

(۷)

من،،،
دورترین کوچه‌ ی دنیا را
پیمودم وُ،
تو
در جستجویم،
راه خانه‌ات را گم کرده بودی!
راستی؛
که گفته بود؟!
“دو خط موازی هرگز به هم نمی رسند؟”

(۸)

باران را به یغما بردند
باد‌های غارتگر…

“بوته‌های دشت”
(با شاخه‌های ملتمس)
تشنه ایستاده اند،
–به نماز باران!

(۹)

می‌بینمت وُ؛
به لکنت می‌افتد – زبانم!

نبضِ کلافه‌ی من،
یورتمه‌اش می‌گیرد
و در گوشه‌ای از اعماق گلویم
شعرهای عاشقانه‌ی معاصر
گیر می‌افتند…

هرگز نفهمیدم چرا؟!

(۱۰)

اسیر شبکده‌ بودیم که،
ستاره‌ای تابناک
–در سیاهی خَلید!
و من اما،،،
لبریز از خلسه‌ای نوشین
–هیچ نفهمیدم
که تو
در (هجرت) از این تاریکی
قلبم را می‌بردی!

 

#زانا_کوردستانی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها
  1. زهرا آهن

    آذر 6, 1401

    درود بر شما جناب فلاحی🌺🌸🌷🌺

    • سعید فلاحی

      آذر 18, 1401

      درود بیکران

      سپاس مهربانو

      🙏🙏🙏

  2. جواد مهدی پور

    آذر 6, 1401

    درود بر شما جناب فلاحی گرانقدر

    زیبا ست

    💐🙏👏👏👏👏

    • سعید فلاحی

      آذر 18, 1401

      درودتان

      سپاس جنابتان را

      شادکام باشید🙏🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا