🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشعار کوتاه ۲۰

(ثبت: 255426) بهمن 5, 1401 

 

(۱)
در من بتی بود
لات،
منات،،
عزی!
من برده‌ی نادانی‌ها بودم؛
عشق تو یکتا پرستم کرد…

 

(۲)
زیر ساطور سلاخ،
یا به چنگال گرگ گرسنه!
چه فرق می‌کند: [نوازش]؛
مرگبار است؛
برای گوسفند فلک زده!

 

(۳)
به زوزه‌های گرگ دل بست؛
میش بخت برگشته،
چوپان که لالایی نمی‌دانست!

 

#زانا_کوردستانی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 5, 1401

    سلام

    کارهای تان عالی ست
    راستی چه قدر تو خوبی
    این را همینطوری نگفتم
    اخیرا بیشتر دانستم که خیلی خوبی

    در پناه خدا شاد زی 🌱❤️👌👌👌👌👌❤️🌱

    • سعید فلاحی

      بهمن 7, 1401

      سلام استاد عزیزم
      🙏❤️🌹🌷🌺🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا