🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشعار کوتاه ۲۱

(ثبت: 255521) بهمن 7, 1401 

(۱)
انتظاری کشنده رسوخ کرده
میان کوچه‌ها…

آه از نهاد مردمش بلند است
تا،،،
قدوم مبارکت
سنگ‌فرش‌های شهر را نبوسد!

(۲)
پای درخت افتاد؛
–سیبِ فاسد!
فرجام همنشینی با نااهلان بود،
–به کِرم دل بستن!

(۳)
خسته از کویر
به کدامین باران
پناه باید برد؟!
–وقتی خشکسالی چشمم
قِدمتش؛
به ماقبل کوچ ابرها
–بر می‌گردد!.

 

#زانا_کوردستانی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. زانای کوردستانی عزیز
    خوش درخشیده اید…..آینده ای بس روشن پیش رویتان است…..من بیهوده حرفی نمی زنم.پنجاه سال سابقه ام در شعروادب پارسی چنین برداشتی برایم دارد.

    • سلام و درود استاد

      صبح و روز شما بهشت

      دم و دل شما گرم که به سپید سرایان دلگرمی می‌دهید و سپید را مورد لطف قرار می‌دهید

    • سعید فلاحی

      بهمن 9, 1401

      دستبوس شما هستیم حضرت استاد

  2. سلام

    .روح استاد وندادیان شاد که پدرانه مارا نواختند و شعر در کاممان ریختند

    • سعید فلاحی

      بهمن 9, 1401

      روح آن پدر ارژمند شاد باد…

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا