🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشعار کوتاه ۲۲

(ثبت: 255620) بهمن 10, 1401 

(۱)
سفره‌ی خالی دریا وُ،
-انتحار ماهی‌ها…
*
به درماندگی‌ی قلاب‌ها
فکر می‌کنم!

(۲)
آی،،، ابرهای هاج و واج
که سرگردانِ کوه‌ها
و صخره‌هائید؛
آه!
مزارعِ ما،
محاسنشان زرد شده است!

(۳)
آرامشم؛
–کنار توست!
یا آرامم کن؛
یا،،،
فاتحه‌ام را بخوان!

 

#زانا_کوردستانی

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 10, 1401

    درود بر شاعر توانا و مهربان

    عالی ست

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌👌🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا