🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشعار کوتاه ۲۷

(ثبت: 256204) بهمن 23, 1401 

(۱)

قاطری لنگم!
عاشق شیهه کشیدن‌های
مادیانی گریزپا.

 

(۲)

اتفاقی نیست که،
شاعران عاشق مرده‌اند؛
ختم رسالت پیامبران
–به عشق منتهی بود!

 

(۳)

قصاب به سلاخی وُ،
گرگ با دریدن؛
قاتلانی متغیراند-
گوسفندِ زبان بسته را

***
مردن اما،
همان مرگ است!

 

#زانا_کوردستانی

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 23, 1401

    سلام

    بسیار عالی

    آفرین

    ذر پناه خدا🌱🌹👏👏👏👌🌹🌱

  2. غلامحسین جمعی

    بهمن 24, 1401

    درودو سپاس بزرگوار دستمریزاد عزیز

    🙏🙏🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا