🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشعار کوتاه ۳۸

(ثبت: 259509) اردیبهشت 21, 1402 

(۱)
دکمه‌های زندگی را باز می‌کنم؛
و در می‌آورم این پیراهن گشاد را.
***
آه،،،
–زندگی به ما نمی‌آید!

 

(۲)
فرا می‌رسد روزی که
در سطرهای یک کتاب
زندگی کنیم…
***
کاش آیندگان
با تبسم یاد ما کنند!

 

(۳)
فردا،،،
اعلامیه‌ی نصب بر دیوار
مرگِ ما را فریاد می‌زند.
***
غافل که امروز
ما مرده‌های
لاشه بر دوشیم!

 

#زانا_کوردستانی

 

 

 

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    اردیبهشت 21, 1402

    سلام و درود
    زنده باشید

  2. طارق خراسانی

    اردیبهشت 21, 1402

    فرا می‌رسد روزی که
    در سطرهای یک کتاب
    زندگی کنیم…
    ***
    کاش آیندگان
    با تبسم یاد ما کنند!

    سلام و درود

    تمام شعرهای امروزتان مانند گذشته زیباست

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

  3. مهرداد مانا

    اردیبهشت 21, 1402

    هر سه قطعه زیبا بودند زانا جان
    راستی چند روز پیش با خلیل محمدی تلفنی حرف زدم بحث شما شد و سلام رساند

    • زانا کوردستانی

      اردیبهشت 22, 1402

      درود بر شما
      در اینستا پیامی برای حقیر بفرستید

      ممنون

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا