🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشعار کوتاه ۳۹

(ثبت: 259743) اردیبهشت 25, 1402 

(۱)

پالتوی پدرم را،،،
سخت در آغوش می‌فشارم…
***
تو؛
همیشه در منی پدر!

 

(۲)

به گمانم اندوه،
پرنده‌ای‌ست،
[غمگین]
در غم جفت‌اش.

 

(۳)

باغ،،،
در سکوتی غمناک فرو رفته‌ست
***
کو زمزمه‌های باران!؟

 

#زانا_کوردستانی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا