🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشعار کوتاه ۴۱

(ثبت: 260161) خرداد 3, 1402 

(۱)
با،،،
لاله‌های سرخ،
[محصورِ سیم‌خاردار]
پیامی‌ست!

***
–تو، هم می‌شنوی؟!

(۲)
سَرِ کوچه،
آذین بسته‌اند.

***
دریغ از:
شهید!

(۳)
روسری‌ات را
محکم گره بزن.
بگذار
این بادِ وحشی؛
–خانه خرابم نکند!.

 

#زانا_کوردستانی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    خرداد 4, 1402

    سلام و درود تان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا