🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشعار کوتاه ۵۲

(ثبت: 261946) تیر 26, 1402 

(۱)
روباهی اشک می‌ریخت
بر نعش خرگوشی
که پناه برده بود
-به کُنام ماری!

 

(۲)
وقتی که آمدی،
برایم کمی لبخند بیاور.
***
چندی‌ست
صبح‌ها
–نارس بیدار می‌شوم!

 

(۳)
دلتنگی‌هایم،
قد کشیده‌اند
پا گرفته‌اند وُ راه می‌روند
به دیدارت خواهم آمد.

 

#زانا_کوردستانی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    تیر 26, 1402

    سلام و درود

    هر سه زیبا بودند
    زهازه

    در پناه خدا شاد زی 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا