🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشعار کوتاه ۷

(ثبت: 253896) آذر 22, 1401 

 

(۱)
دریا دور بود وُ ماهی،
به تنگ کوچک‌اش دل بست.
دیگر باور نکرد،
–قصهٔ دریا را

 

(۲)
به اشک چشم آبیاری کرده‌ام
مزرعه‌ را…
وعده‌ را،
–درو کن!

 

(۳)
عجب زمین بایری
حتی رمه‌های گوسفند نیز
در آن نمی‌خورند،
–ذهنم را…

 

#زانا_کوردستانی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آذر 22, 1401

    درود بر شما جناب فلاحی عزیز

    زیبا ست

    زنده باشید

    💐🙏👏👏👏🌹🌷

  2. صفا یغمایی

    آذر 22, 1401

    درودبرشماجناب فلاحی.
    زیبابودوقابل احترام وتامل.
    🌺🌺🌺

  3. مهرداد مانا

    آذر 22, 1401

    زانا گیان ، وه کاروباری سازینی مه فهووم زور باشی
    حه ز که م توزیگ وه ” صووه ری خیال ” فیر بوی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا