🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشکهایم«بانو آذردخت شرقی»

(ثبت: 264714) مهر 25, 1402 

 

شاعر نیستم
گاهی می‌نویسم
به اجبار قلم
سر بی طاقتی یک کاغذ
اشک هایم شعرند
«تقدیم به بانو آذر دخت شرقی »

فاضله هاشمی بی فاصله

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. درودتان
    با اشتیاق خواندم
    پیروزباشید و پاینده

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا