🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشک

(ثبت: 219115) دی 24, 1398 

 

💢 #اشک:

اشک هایم بند نمی آید
جای خالیت
پر می شود هر روز
با نم نم اشکم

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_سپکو
@ZanaKORDistani63
سپکوسرای میخانه
کانال شعرهای سپکو(سپید کوتاه) سعید فلاحی(زانا کوردستانی)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. در هجر تو اشک می ریزم تا به وقت وصال
    حتّی
    با وصال هم نم نمی اشک هایم
    را خواهی دید
    ….

    دلنمیراد استاد

    تقدیمی : 🍃

    نم نمی اشکم ببین چون توده ابر
    کرده خیسی گونه هایم گر چه صبر

    ای بهارین دیده ها را آرزو
    دستِ خود لا کی توان دوری ز سبر

    ولی اله بایبوردی

    24 / 10 / 1398

    🍃🍃🍃🍃💐🌿🌿🌿🌿

    • سعید فلاحی

      دی 25, 1398

      🙏🙏🙏🙏👏👏👏👏👏👏🌹🌹🌹🌹🌹در پناه خدا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا