🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

نظرها 18 
  1. به سان

    پرچم در باد

    درخت های بی ریشه.

    همان

    درختان بی ریشه
    به سان
    پرچم هایی در باد .

    دلنمیراد سرکار خانم امینی

    تقدیمی : 💐

    ریشه داری آن درختی را نگاه
    همچو پرچم شاخه طوبا جلوه گاه

    از همان آغاز تا غایت دلا
    دستِ والی پرچمی دور از گناه

    ولی اله بایبوردی

    24 / 10 / 1398

    🌸🌸🌸🌷🌸🌸🌸

    • مينا امينی

      دی 26, 1398

      🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
      سپاس از حضور پر مهرتون آقای بایبوردی
      ممنونم از تقدیمی زیباتون
      مانا باشید درپناه حق🙏

  2. حامی شریبی

    دی 24, 1398

    درود بر شما
    کوتاه و عمیق
    مصداق وطن فروشان و چاقوتیزکنان داعشی های بیرون مرزهای سرزمینمان در حال حاضر

    • مينا امينی

      دی 26, 1398

      🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
      سپاس از حضور سبز و لطفتون آقای شریبی بزرگوار

      با آرزوی بهترین ها💐🙏

  3. در برابر قلمت
    مینای آسمان شعر!
    ما پرچم سپیدیم
    ایستاده ایم اما
    به تسلیم
    🍃
    گل‌بوسه های سلام بر دستانت خواهری😘
    کوتاهی پرمغز و خواندنی💫👌👏👏👏
    و چون خودت دوست داشتنی❤❤❤❤
    زنده باشی مهربان و در پناه حق🙏🙏🙏

    • مينا امينی

      دی 26, 1398

      سلام جان دلم خواهری

      ممنونم از حضور پر مهر و شیرینت قلب مینا

      مانا باشی در پناه حق مهربانم
      ❤️❤️❤️❤️😘😘😘😘

  4. درودتان
    هایکوی زیبایی بود. امیدواریم ما را در سرایش سروش و در شعر سبز(چندآهنگ)، یاری رسان باشید

    • مينا امينی

      دی 26, 1398

      درودها آقای رضاپور
      ممنونم از حضور سبز و پر مهرتون .

      با امید به خدا .

      مانا باشید و موفق🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸💐

  5. فرهیخته ی گرانقدر، بانو مینا امینی
    در سومین کارگاه شعر پاک، منتظر حضور شما بزرگوار هستیم. امیدواریم از ارسال شعر(ها) و بیان نظرات سازنده ی شما بهره مند گردیم.
    با سپاس فراوان
    http://sherepaak.com/218876/کارگاه-سوم

  6. علی معصومی

    بهمن 7, 1398

    دزود بر شما
    بانو امینی
    🌹🍃🌹🌹🌹

    • مينا امينی

      بهمن 7, 1398

      درودها آقای معصومی💐
      ممنونم از حضور سبز و لطفتون🙏💐

  7. درود ها
    کوتاه و زیبا
    🌹🌹🌹🌹🌹

    • مينا امينی

      بهمن 10, 1398

      درود بر شما و حضور سبزتون
      ممنونم از لطف و مهرتون 💐💐💐

  8. سپیده طالبی

    بهمن 8, 1398

    درودها مینای نازنین
    بسیار زیبا بود کوتاهه به معنا یتان
    پاینده باشید مهربان🌺

    • مينا امينی

      بهمن 10, 1398

      درودها مهربانوی جانم
      ممنونم از حضور سبز و مهرتون
      مانا باشید به مهر❤️❤️❤️

  9. محمد خسروی فرد

    بهمن 16, 1398

    درودها شاعر ارجمند
    💐👏💐

    • مينا امينی

      بهمن 16, 1398

      درودها هنرمند بزرگوار
      سپاس از حضور سبزتون
      مانا باشید به مهر🙏🌸🌸🌸🌸

  10. محمدعلی رضاپور

    بهمن 29, 1398

    سلام و احترام
    شما بزرگوار را دعوت می کنم به خوانش و ابراز نظر گرانقدرتان در این مطلب مهم در عرصه ی چند دهه ی اخیر ادبیات فارسی:

    شعر سپید، آزاد از عروض یا دارای عروضِ آزاد؟

    http://sherepaak.com/222456/——-