🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 افول شعر دیدار-اغوا-صدایت-پنجره ی شعر-موشک تنهاساز-دلتنگی-فریاد سکوت12-

(ثبت: 5590) اسفند 6, 1396 
افول شعر دیدار-اغوا-صدایت-پنجره ی شعر-موشک تنهاساز-دلتنگی-فریاد سکوت12-

1- افول شعر دیدارت

رکود واژه های من

**************

2-

شب

همین عطر تو است که به جان و تن من بنشسته

تلخی ذراتش

باز مرا اغوا کرد…

***********

3-

و صدایت نفسِ تازه ی صبح

به شب اندوهم …

***********

4-

شعر من پنجره ای ست

که دلش با تو فقط باز شود

رویش قافیه هایش هردم

با تو آغاز شود

مرغ دلتنگ صدا پرگیرد

با تو آواز شود…

**********

5-

کاش لمس تن تو

با همین تکنولوژی ممکن بود

می گشودم آغوش

می رسیدی به دل تنگ من و

عطش دیدارت…

به چه کارم آید؟

موشک آبی تنهاسازی که

تماس نبض دستان من و تو از آن ممکن نیست…

*************

6-

دلتنگی فریاد سکوت است

در اضطراب تاریک شب

**********

7-

در کولاک درد

تداعی امیدی

وقتی واژه واژه ام

از تنهایی می لرزد…

************

8-

روی میز احساس

چیده ام میخک زیبای غزل

قهوه و کیک و عسل

منتظر می مانم تا بیایی

نفس قافیه ها تازه کنی

***********

9-

بلوغ شعر من از توست

بهار ناتمام عشق

هوای تازه ی احساس

شمیم دلنشین یاس

میان قلب تاریکی

نگاه روشن الماس

***********

10-

این بغض تلخ اندوه

چنگال عنکبوت است

پروانه ی نفس را

آزاد کن دوباره

***********

11-

ای نبض دلترانه

لبخند را بهانه

بند آمده نفسهام

آوای عاشقانه

*********

12-

در مشام شعرم نفس نرگس عشق

چه غزلخوان جاری ست

مهناز نصیرپور

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):