🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اقاقی

(ثبت: 228410) تیر 3, 1399 
اقاقی

 

بی باز گشت
خواهم رفت
به نگونساری همه ی سایه ها
خورشید
از پگاه
پیوند زده
گسست گیسوی خود را
بر لب پریشانی هر اقاقیا
و
من همراه صفیر صبح
صوت بودن خواهم بود

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. امیر جلالی

    تیر 3, 1399

    خورشید
    از پگاه
    پیوند زده
    گسست گیسوی خود را
    بر لب پریشانی هر اقاقیا …
    بسیار زیبا بود و تصویری باور پذیر داشت
    درود بر شما

  2. درود بر شما استاد رشنو.
    قلمتان نویسا

  3. تیر 5, 1399

    سلام و درودو بر استاد رشنو
    نوشیدم از چشمه معرفت شما سربلند باشی🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺

  4. مهدی حسنلو

    تیر 5, 1399

    سلام استاد
    درود بر شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا