🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اقامه راز

(ثبت: 241172) مرداد 22, 1400 
اقامه راز

 

رنگِ خود را اگرچه می بازند
ذرِّه ها، در مسیرِ اعجازند

تا جهان را بنا فرو ریزند
درد و غم وحشیانه می تازند

در شگفتم میانِ این غوغـا
تار و پودم، سرود و آوازند

ناله ها بی شمار و ققنوسان
طرحِ نو در فلک در اندازند

اهلِ دل شعله ورترند اکنون
تا که رسم ستم بَر اندازند

این غزل یک پرنده خواهد شد
واژگان، عاشقانِ پروازند

تا دوئی، ذهنِ ما نیالاید
طارقان، در اقامه ی رازند

 

 

 

 

نظرها
  1. علی معصومی

    مرداد 22, 1400

    درود و ارادت
    حضرت دوست
    زیباست چامه ای که پیامش حقیقت است
    ◇◇◇
    در پناه بی منت خدا باشید

    🍃🌹🍃🌹

    • طارق خراسانی

      مرداد 22, 1400

      سلام و درود

      جهان به سمت تحولی بزرگ در حرکت است.
      انشاءالله همان خواهد شد که عاشقان اهل بیت و عصمت و طهارت آرزو دارند.

      در پناه خدا 🌿🙏🌹🌿

  2. محمد- علی زرندی

    مرداد 22, 1400

    سلام و عرض ارادت حضرت استاد،
    این غزل یک پرنده خواهد شد
    واژگان، عاشقانِ پروازند

    خاموشی گزیدن من اولی بر هر کلامی است در برابر قامت و قیامت این بیت.

    • طارق خراسانی

      مرداد 22, 1400

      سلام و درود

      سپاس از مهر نگاهتان

      در پناه خدا 🌿🙏🌹🌿

  3. کبری محمدی

    مرداد 22, 1400

    🌿سلام بر تندیس ایمان، حسین جانم🌿

    سلام
    غزلی زیبا و دلنشین خواندم
    زنده باشید به مهر یزدان
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹
    نمی‌دونم چرا حس میکنم شعر از وسط شروع شده یعنی ابتدا ندارد، شاید هم برداشتم اشتباه باشد.ممنونم

    • طارق خراسانی

      مرداد 22, 1400

      سلام و درود

      اشتباه نکرده اید
      درست است
      مقدمه ای بر آن نیست
      شعر ناگهانی آمد

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا 🌿🙏🌹🌿

  4. درود استاد
    واقعا زیبا بود و به دل نشست

    بسیار از خوانشش لذت بردم

    باشید و بسرایید🌹🌹🙏💐💐

    در پناه حضرت حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا