🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 الحمدلله

(ثبت: 242558) آبان 8, 1400 
الحمدلله

 

شد باده در جام ، الحمدلله
سرشار شد کام، الحمدلله

گفتم که شاید، شورش کند غم
غم شد ولی رام ، الحمدلله

ما پختگی را، بهتر پسندیم
شاد است اگر خام ، الحمدلله

زاهد مبارک خوش نامی ات، ما
مستیم و بَد نام ، الحمدلله

هستم اسیرِ غوغای چشمی
شادم در این دام ، الحمدلله

آغاز طارق، انجام غم بود
آغاز و انجام، الحمدلله

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. سلام و احسنت جناب استادم🌺

    • طارق خراسانی

      آبان 10, 1400

      سلام

      سپلس از مهر حضورتان

      در پناه خدا🙏🌹🙏

  2. علی معصومی

    آبان 8, 1400

    درود حضرت دوست
    و
    چه زیباست این غزل شکرانه
    ◇◇◇◇

    نوشیدی ای دل، در اشتیاقش
    یک جرعه از جام، الحمدلله
    🌹🌹

    • طارق خراسانی

      آبان 10, 1400

      سلام و درود

      سپاس از حضور گرم و هدیه ی زیبای تان

      در پناه خدا 🙏🌹🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا