🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 الله نگهدار همه بی دینان!

(ثبت: 1268) فروردین 30, 1395 

این گونه تو را در انتظارم ای جان؛
بیمار امید بسته ای بر درمان…
درسایه ی خشکیده ی یک پیر درخت!
تا تکیه زدم هوا نفس زد باران!
با پای خودم به دام عشق افتادم…
لعنت به هوس بازی پای لغزان…!
لنگر زدم و باز زمین گیر شدم..
چون کشتی گل نشسته ای در طوفان…
با نقشه ی دل به ساحلت آمدم و
اقرار کنم به سستی ام در ایمان؛
وقتی که خدای من تویی باید گفت؛
الله نگهدار همه بی دینان!
دلبسته ترین زمینی شهرم که
با عطر نگاه تو شده سرگردان!
یا “راه بلد” باش و بیا همراهم
یا لطف کن و به مقصدم برگردان!

زندانی در قفس رها نیست ولی
بیمار امید بسته ای بر درمان…

معصومه بیرانوند”آسمان”
1395/01/30

نظرها 15 
  1. مينا امينی

    فروردین 31, 1395

    درودها مهربانوی جان 

    زیبا قلم زدید 

    مانا باشید و موفق

    • معصومه بیرانوند

      فروردین 31, 1395

      ســــــــــــــــــــلام بر مینای عزیز

      ممنونم

      نظر لطفته

  2. نگار حسن زاده

    فروردین 31, 1395

    سلام معصومه عزیزم

    خوشحالم که شاهد پیشرفت روزافزون قلمت هستم

    کم کم داری استاد میشی

    عالی بود

    مرحبا عزیزم

    • معصومه بیرانوند

      فروردین 31, 1395

      سلام بر دوست عزیزم

      ممنونم

      به پای اشعار شما که نمی رسه ……………

  3. سحر جهانی

    فروردین 31, 1395

    سلام عریزم 

    واقعا زیبا سروده ای 

    بارهاخواندم ولذت بردم………..

    قلمت همیشه رقصان باد ……….

    یاحق 

    • معصومه بیرانوند

      فروردین 31, 1395

      سلام

      ممنونم سحــــــــــــر جان

      نظر لطف شماست…….

      سلامت باشید

  4. سمانه تیموریان

    فروردین 31, 1395

    تعجب کردم تخلص آسمان رو دیدم 

    زیبا بود .در پناه حق 

  5. حسن بن یباره

    فروردین 31, 1395

    درود

  6. طارق خراسانی

    فروردین 31, 1395

    یا "راه بلد" باش و بیا همراهم
    یا لطف کن و به  مبداء ام  برگردان!

    سلام و درود بر خانم بیرانوند عزیز

    غزل زیبا و گرمی ست

    دلمریزاد

    در پناه خدا شاد زی………………………………………………………..

  7. آگاه_ بختیار بختیاری

    اردیبهشت 5, 1395

     سلام بر گرامی دختر فرزانه ام، سرکار خانم بیرانوند عزیز. 

    هزاران درود تان باد. 

    توفیق حضور در گلشن ادبستان حضرت تان را صمیمانه مغتنم شمردم و حقیقتاً بهره مند شدم. 

    شکوفنده ترین باشید و شادان ترین. 

    با مهر :  

    " آگاه ". 

    .

  8. فاطمه اکرمی

    اردیبهشت 19, 1395

    سلام و عرض ادب مهربان استاد

    شاعر خوب دل
    درودها گرامی ترین 

    همیشگی شاعرانه باد لحظه های زندگیتان

    عیدتان مبارک گرامی

    زیباس شعرهای بی نظیرتان مهربان 
    مانا باشید 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا