🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 امام حسین

(ثبت: 224535) فروردین 9, 1399 

 

امام حسین (ع)
…………………
آه جانسوز تو آتش زد به دلها یا حسین
درد هجران تو سوزاند روانها یا حسین

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها 12 
  1. ولی اله بایبوردی

    فروردین 9, 1399

    سلام و درود

    استاد انصاری ارجمند

    تک بیت قابل تامّل

    دستمریزاد

    اجرتان با ولایت

    میلاد شعبانیه مبارک

    در پناه حق

    تقدیمی : 🌸

    شعر دیوانی به رویم شد گشا
    نغمه هایش آسمانی ای رها

    گم میان خلقی نشستم گوشه ای
    منتظر آن لحظه دور از انزوا

    ولی اله بایبوردی

    09 / 01 / 1399

    🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

  2. طارق خراسانی

    فروردین 9, 1399

    سلام و درود

    مفرد زیبایی ست

    در پناه خدا

    🌿👏👏👏👏🌿

  3. حامی شریبی

    فروردین 9, 1399

    سلام و صد درود
    بر استاد مهر آفرین قلم
    جناب انصار عزیز
    قلمتان حس همه خوبیهاست
    بزرگوار🌹🌹

  4. مینا یارعلی زاده

    فروردین 9, 1399

    درودتان استاد گرامی
    🙏🙏🍃💐💐💐

  5. علی معصومی

    فروردین 9, 1399

    .درود بر شما
    استاد انصاری نازنین

    ◇◇◇◇◇

    قلم استوارتان مانا
    و سلامتی بر قرار

    ○○○○
    🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌸

  6. محمدعلی رضاپور

    فروردین 10, 1399

    یا حسین❤️🙏