🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 امشب دلم را

(ثبت: 239738) خرداد 19, 1400 

امشب دلم را………….غزل

امشب دلم را پیش تو جا می گذارم
دیوانه ای را با تو تنها می گذارم

خود را رها می سازم از دلواپسی ها
غم را برای روز فردا می گذارم

می رانم از کنج قفس مرغ دلم را
اینک بجایش سنگ خارا می گذارم

دیوانه ای سر گشته در شهر جنونم
مجنونی ام را پای لیلا می گذارم

دلدادگی را واژه واژه می سرایم
وانگه برای واژه معنا می گذارم

درعالم معنا حدیث درد عشق است
لیکن برای عشق منها می گذارم

خط می کشم بر آرزو های محالم
دیدار را پایان دنیا می گذارم

دیگرنگو(عارف) حدیث عشق ومستی
ورنه بروی دفترت پا می گذارم

شاعر : انصاری (عارف)
سروده شده در مورخ ۱۸/۲/۱۴۰۰ تهران

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    خرداد 19, 1400

    درود بر حضرت انصاری عزیز

    امشب دلم را پیش تو جا می گذارم
    دیوانه ای را با تو تنها می گذارم

    خود را رها می سازم از دلواپسی ها
    غم را برای روز فردا می گذارم

    عالی ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👌🌿

  2. درود بر استاد عزیز و بزرگوار

    بسیار زیبا

    حق یارتان

    🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

  3. حسن نبی

    خرداد 19, 1400

    درود و عرض ارادت ، مانند همیشه عالی🌹🌹

  4. حسین شیرکوند

    خرداد 20, 1400

    🌹🌸🏵️💐🌺🌼🌻

  5. نسرین حسینی

    خرداد 20, 1400

    درودها استاد انصاری عزیز وگرامی مثل همیشه زیبا

    بود ودلنواز

    قلمتون ماندگار سایتون مستدام 🌺🍃🌺🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا