🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 امشب

(ثبت: 249538) مرداد 4, 1401 

 

تو را بارِ دِگر مستانه پیدا میکنم امشب
و رویای قشنگی با تو بر پا میکنم امشب

تنیدم در وجودم خاطر و عطرِ حضورت را
به دشتِ خاطراتم با تو نجوا میکنم امشب

نشیند برقِ چشمانت کنارِ یاس احساسم
هوای خانه را با تو مصفا میکنم امشب

فراقت گشته زخمِ کهنه بر تقدیرِ غمبارم
به یادت زخمهایم را مداوا میکنم امشب

منم بغضی فرو خورده درونِ سینه ای بی تاب
چنان آتشفشانم که دهان وا میکنم امشب

به امیدم که با وصلی دگر این غصه سر آید
تو را با چشم بی تابم تماشا میکنم امشب

بسوزد دل اگر ماهِ رُخت از من نهان باشد
و مرگم را زِ دادارم تقاضا میکنم امشب

مدینه ترکاشوند

 

 

 

 

نظرها 11 
  1. سیاوش آزاد

    مرداد 4, 1401

    سلام زنده باشید
    منم بغضی فرو خورده درون سینه ای بی تاب
    چنان آتشفشانم که دهان وا میکنم امشب
    درود بیت زیبایی است آفرین

    • مدینه ترکاشوند

      مرداد 11, 1401

      سلام زنده باشید عزیزوالامهر
      به مهرخوانده اید
      سپاسگزارم🙏🌹

  2. صفا یغمایی

    مرداد 4, 1401

    درودهابانو ترکاشوندبزرگوار
    عالی بود لذت بردم
    آفرین
    🍃🍃🍃

    • مدینه ترکاشوند

      مرداد 11, 1401

      سلام ودرود برشما شاعر فرزانه
      سپاسگزارم
      به مهرخوانده اید

  3. آرمان پرناک

    مرداد 4, 1401

    فراقت گشته زخمِ کهنه بر تقدیرِ غمبارم
    به یادت زخمهایم را مداوا میکنم امشب

    خیلی زیبا بود
    درود بر شما بانو ترکاشوند ارجمند
    قلمتان مانا
    🌷

    • مدینه ترکاشوند

      مرداد 11, 1401

      سلام ودرود برشما شاعر والاگوهر
      سپاسگزارم
      به مهرخوانده اید،پویا و برقرار
      باشید

  4. محمدعلی رضاپور

    مرداد 4, 1401

    سلام و درود،
    بسیار زیبا سروده اید. احسنت

  5. نسرین حسینی

    مرداد 5, 1401

    شعر خوبی بود بانو ترکاشوند عزیز

    درودها نازنینم🌺🌺❤❤

    • مدینه ترکاشوند

      مرداد 11, 1401

      سلام درودتان گرامی
      یه مهرخوانده اید
      سپاسگزارم عزیز

  6. سید رضا موسوی راضی

    مرداد 28, 1401

    💖💖💖🙏🙏🙏
    درود و دستمریزاد.
    ….. و زندگیتان طولانی و پربار ان شاالله.

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا