🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 امید

(ثبت: 245721) اسفند 5, 1400 

 

هر شب؛
شعرهایم را می‌بوسم،
به امیدی که
زیر لب زمزمه‌اش می‌کنی!

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 5, 1400

    سلام.

    چقدر زیبا

    آفرین

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌹🌿

  2. فریبا نوری

    اسفند 5, 1400

    درود جناب فلاحی گرانقدر
    🌷🌷🌷

    • سعید فلاحی

      اسفند 8, 1400

      سپاس شما را استاد بانوی ارژمند

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا