🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 امید

(ثبت: 254067) دی 1, 1401 

 

دارم جوش می زنم
از سرخی رویت
مرا چه می شود
وقتی با دستهای پولادینت
باز هم لبخند می زنی
درگیرت شده ام
در بحبوحه ی این تاریکی
من درونت را می بینم
آنها بیرونت را وارسی می کنند
روزی می آید
که روشن می کنی
دنیای امروز مان را …

سروده مرداد سال ۱۳۹۹

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. درگیرت شده ام
    در بحبوحه این تاریکی
    من درونت را می بینم
    آنها بیرونت را وارسی می کنند
    روزی می آید
    که روشن می کنی
    دنیای امروز مان را …

    سلام و درود

    بسبار زیباست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌹🌿

  2. سلام و درود تان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا