🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 انارستان

(ثبت: 219670) آذر 28, 1398 
انارستان

در قاب چشمم باغ شب، فصلِ تماشاست
روى خيالِ ترمه ام هنگامه بر پاست

يك دسته نرگس، نقل و چاى و شعر و حافظ
هر آنچه دل را مى برد با خود، مهياست

با نيت لبخند، حافظ باز كردم
ديدم كه تصوير تو در هر بيت، پيداست

بيدارم اما پشت درگاه نگاهم
مى آفرينم هر جهانى را دلم خواست

شب، همنشينى با تو يعنى لمس مهتاب
همراهى ات زيباترين احساس دنياست

زير لحاف كرسىِ دل ميهمانى ست
امشب انارستان قلبم بزم يلداست…

 

 

 

 

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    آذر 28, 1398

    با سلام و درود خدمت شما سرکار خانم آرامش
    اشعارتون مثل همیشه زیبا و دلنشین
    زنده باشید و برقرار
    🌹🌹🌹🌹🌿🌿🌿🌿

  2. شب، همنشينى با تو يعنى لمس مهتاب
    همراهى ات زيباترين احساس دنياست

    درود

    سرکار خانم آرامش

    دست مریزاد

    تقدیمی : 🌺

    🌹 یک دسته گل تقدیم بر پاکان دلانی 🌹

    دور از خیالاتی به دور از آرزویی
    در کُنج خلوتگاه خود بی های و هویی

    ترسیمِ دل را بررسی ناظر به رسمی
    نجوای دل را رؤیتی با گفتگویی

    یادی کنم یلدای جانم را بدانی
    یادی ز آغازین زمستانی نکویی

    گر نیّتی باشد مرا ایمان هویدا
    با نامه ایمانی رها از شهر و کویی

    یک دسته گل تقدیم بر پاکان دلانی
    پاکان دلانی خوش منش چون رود و جویی

    با نرگسی چشمانِ خود کردم نگاهی
    درگاه دیدم شاعران را سمتِ اویی

    اویی که خالق هر وجودی باشدش او
    مهتاب را بینی نجومی شب چه بویی

    شب بویِ تاریکی شبی با حُسنِ یوسف
    آگین فضایی سینه را زیبا به خویی

    یاد از انارستان کنم یادی ز یلدا
    مهمانِ کرسی مادران را جستجویی

    احساس والی را کنی درک آن زمانی
    یلدای جانش را حکایت بازگویی

    ولی اله بایبوردی

    28 / 09 / 1398

    🍃🍃🌿🌿💐🌹💐🌿🌿🍃🍃

  3. مينا امينی

    آذر 28, 1398

    درود مهربانم
    قلمتان همواره سبزونویسا
    مانا باشید به مهر❤️❤️❤️🌸❤️🌸🌸❤️❤️

  4. طارق خراسانی

    آذر 28, 1398

    👏👏👏👏👏👏
    👏👏👏👏👌👌
    سلام غزل عزیز
    باز هم شعری که در یادها خواهد ماند
    غزلی نفیس و بی نطیر
    در پناه خدا 🍃🙏❤️🌿

  5. محمدعلی رضاپور

    آذر 28, 1398

    درودتان
    مثل همیشه زیبا🌿🌿🌿🌹

  6. زير لحاف كرسىِ دل ميهمانى ست
    امشب انارستان قلبم بزم يلداست…

    به به! فوق العاده است👌
    درود بر قلمتان بانو👏👏
    یلدایی خوش در انتظارتان
    برقرار باشید به مهر🙏💐

  7. علی معصومی

    دی 2, 1398

    سلام و درود
    شاعر گرانقدر بانو آرامش
    دعوت می کنم از صفحه هم اندیشی دیگری در هنر، کارگاه دوم واقع در بخش چرخان آخرین مطالب سایت بازدید فرمایید:
    http://sherepaak.com/219930/کارگاه-دوم
    مشارکت شما عزیزان و سروران نازنین موجب برگزاری باشکوه کارگاه دوم خواهد

  8. سلام و درود
    شاعر گرانقدر بانو آرامش
    دعوت می کنم از صفحه هم اندیشی دیگری در هنر، کارگاه دوم واقع در بخش چرخان آخرین مطالب سایت بازدید فرمایید:
    http://sherepaak.com/219930/کارگاه-دوم
    مشارکت شما عزیزان و سروران نازنین موجب برگزاری باشکوه کارگاه دوم خواهد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا